×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
آغاز آموزش مدیریت پسماندهای شهری در مجتمع بنکداران بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمید جمالی در این خصوص مطرح کرد: به منظور نهادینه شدن فرهنگ بیرون گذاشتن زباله ها در ساعت ۹ شب، نریختن زباله در هر ساعت از شبانه روز در مخازن زباله یا محیط شهر و رها نکردن نخاله های ساختمانی، آموزشگران به صورت چهره به چهره با تمامی شهروندان از اقشار مختلف گفتگو می کنند.

جمالی ادامه داد: تلاش بر این است که اطلاع رسانی و آگاه سازی به صورت عمومی و چهره به چهره از درب منازل، صنوف و مدارس باشد تا در نهایت تمامی اعضای خانواده با یکدیگر مشارکت و همکاری داشته باشند و در عمل به این آموزش ها مسوولیت پذیر شوند‌.

این مقام مسوول با بیان اینکه مجتمع بنکداران پسماندهای خشک خود را مدیریت می کنند و آن ها را دور نمی ریزند، افزود: برچسب های مخصوص پسماند تر و خشک توسط سازمان مدیریت پسماند بر روی تمامی مخازن زباله این مجتمع نصب و آموزش تفکیک پسماند نیز به آنها داده می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر آموزش های کلی مدیریت پسماند منازل و مشاغل، توسط آموزشگران این سازمان در مجتمع بنکداران آغاز شده است.

حمید جمالی در پایان گفت: شهروندان خواهان محیط زندگی سالم و شهری پاکیزه هستند که این مهم با مشارکت همگی آنها تحقق می یابد‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo