×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کار کانون‌های مساجد در استفاده از ابزار هنری برای انتقال مفاهیم دینی بسیار ارزنده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امروز در نشست شورای تبلیغ استان با ذکر حدیثی از امام جواد(ع)، اظهار کرد: برای رسیدن به قرب الهی و سلوک ال الله دو راه وجود دارد که یکی طولانی و سخت است که از طریق عبادات و مسائل شرعی دنبال می شود و دیگری راه میانبری و نزدیک ترین راه است که امام جواد(ع) معرفی می فرماید و آن از دلان تفکر می گذرد.

وی، در ادامه با بیان اینکه بحث تبلیغ جز وظایف ماهوی طلاب است، خواستار شکل گیری شورای تبلیغ در شهرستان های مختلف استان شد و افزود: این شورا باید با تشکیل هیات اندیشه ورز بتواند مدیریت میدان را بدست گیرد و نظرات و پیشنهادات را جمع آوری و بانک اطلاعات تبلیغ را راه اندازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: شورای تبلیغ هر شهرستان باید توسط امام جمعه آن شهرستان مدیریت شود و دبیرخانه آن نیز اداره تبلیغات اسلامی و یا حوزه علمیه شهرستان بر عهده بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پاسخ به درخواست سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مبنی بر همراهی طلاب و روحانیون در امر نظارت بر محتوای رویدادهای فرهنگی هنری نیز گفت: کار کانون های فرهنگی هنری مساجد در استفاده از ابزار جذاب هنری به ویژه هنر نمایش برای انتقال مفاهیم دینی، بسیار ارزنده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo