×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
توقیف دو کشتی خارجی حامل میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مجتبی قهرمانی اعلام کرد: با اشراف و رصد اطلاعاتی پس از اخذ دستور قضایی، دریادلان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سحرگاه امروز، ضمن شناسایی دو فروند کشتی خارجی حامل میلیون ها لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس و نزدیکی جزیره بوموسی، نسبت به توقیف آن ها اقدام کردند.

وی تصریح کرد: میزان سوخت قاچاق کشف شده از این دو فروند کشتی خارجی در مجموع حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر و ارزش آن بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است.

قهرمانی افزود: ۳۴ تبعه خارجی نیز در این دو کشتی متخلف دستگیر شده اند و جهت تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می‌برند.

وی یادآور شد: در نتیجه این عملیات موفق، ضربه سنگینی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان و توان لجستیکی آنها در خلیج فارس وارد شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: میزان سوخت کشف شده از این دو کشتی خارجی با ۲ هزار و ۲۵۰ نیسان حامل سوخت قاچاق در خشکی برابری می کند و از این جهت به خاطر انجام ابن عملیات بزرگ مهم از رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر می کنیم.

وی همچنین با تأکید بر اینکه پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در استان هرمزگان با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در ساحل و دریا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خاطرنشان کرد: در سایه اقتدار فراجا، مرزبانی و نیروهای مسلح، سواحل و آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo