×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اردوی جهادی خدمت رسانی بهداشتی نیروی هوا فضای سپاه در مناطق محروم هرمزگان

 به گزارش تجارت جنوب آنلاین،  هجدهمین برنامه خدمت رسانی بهداشتی توسط این نیرو در سطح کشور و در مناطق محروم استان هرمزگان در حال انجام است.

دکتر محمد محمدی گفت: در این اردوی جهادی که با همکاری پزشکان متخصص انجام می‌شود، تعداد ۱۰ پزشک، ۱۵ دندانپزشک و پزشکانی با تخصص زنان، داخلی، قلب، ریه، اطفال، عفونی، مامایی و متخصص درد  و جمعا به تعداد ۳۸ پزشک، به مراجعان در این زمینه ارئه خدمت می‌کنند . این خدمات به صورت کاملا رایگان در این منطقه در حال انجام است.

محمدی هدف از برگزاری این اردو‌ها را در اولویت نخست خدمت به مردم مناطق کمتر برخودار عنوان کرد و افزود: انتقال فرهنگ جهادی به مردم و مسئولان محلی توسط نخبگان و متخصصان که از درآمد خود گذشته و به عرصه خدمت رسانی آمده اند از دیگر اهداف این اردوی جهادی به شمار می‌رود.

معاون بهداشت و درمان نیروی هوافضای سپاه گفت : از ابتدای این طرح با در نظر داشتن خدمت رسانی رایگان به مردم خوب کشورمان در مناطق کم برخوردار، به حدود ۴۵۰۰ نفر در این منطقه خدمت رسانی شده است .

وی انجام این کار را بسیار با ارزش دانسته و افزود: ارزش خدماتی که در این حرکت جهادی در استان هرمزگان انجام می‌شود بیش از ۴۰ میلیارد ریال است.  این برنامه جهادی به مدت ۴ روز در شهرستان بندر عباس ، محله چاهستانی ها ، روستای خورگو ، کلینیک دندانپزشکی دکتر شریعتی ، مسجد جامع بندر عباس  و اداره بهزیستی این شهر برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo