×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 7 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نماهنگ «ماه خانه» با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) از شبکه ۲ سیما پخش شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، امرالله فلاحتی گفت: نماهنگ «ماه خانه» با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که توسط گروه سرود «صبا» کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) روستای قلعه کمیز از شبکه ۲ سیما پخش شد.

وی افزود: یحیی کمالی، مربی گروه سرود، بهزاد برزگرزاده آهنگساز، مهدی رنجبری شاعر و محمدرضا بخششی آهنگساز سرود نماهنگ «ماه خانه» و تدوین این اثر نیز به همت گروه اعزامی شبکه ۲ سیما انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) روستای قلعه کمیز شهرستان رودان ادامه داد: نماهنگ «ماه خانه» ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه امروز شنبه(۲۵ آذرماه) از طریق فصل دوم برنامه تلویزیونی «ایران سرود» از شبکه ۲ به روی آنتن رفت.

وی با بیان اینکه قرار است نماهنگ «ماه خانه» بزودی از شبکه های تلویزیونی امید، افق و پویا نیز پخش شود، گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری بقیه الله(عج) از سال ۱۳۹۰ تشکیل شده و از گروه های سرود فعال شهرستان رودان است.

برنامه «ایران سرود» از جمله برنامه های شبکه دو سیما و شبکه امید در حوزه موسیقی و سرود است که از تیر ماه سال جاری پخش خود را آغاز کرده است، این برنامه به سراغ گروه‌های سرود در شهرهای مختلف می‌رود و با اجرای هر سرود ضمن معرفی فرهنگ هر شهر به معرفی گروه‌های فعال در این حوزه نیز می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی «ایران سرود» محصول مرکز رسانه ای نهضت است و با نگاهی به هنر فراموش‌شده سرود در ۵۰ قسمت از شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۵:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می شود.

گفتنی است؛ قلعه کمیز، روستایی در دهستان آبنما بخش مرکزی شهرستان رودان است که بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، جمعیت این روستا برابر با ۳٬۸۳۱ نفر (۱٬۰۹۹ خانوار) بوده‌ و در ۱۲ کیلومتری جنوب شرقی رودان واقع شده در ورودی آن بر روی تپه ای بلند، بقایایی قلعه ای به چشم می خورد که از یادگاران دوران پس از اسلام است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo