×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانانی استان هرمزگان در شهرستان های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت های دریایی به محل های مورد نظر، عملیات هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا نمودند.

قهرمانی در ادامه افزود: خوشبختانه با اجرای این عملیات های موفق، مأموران مرزبانانی پس از گشت زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع ۱۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۴۱میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با تاراج سرمایه های ملی، منافع کشور را به خطر بیندازند و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در زمین و دریا مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo