×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع بسته‌های معیشتی سپاه به مناسبت شب یلدا

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار محمد زهرایی تصریح کرد: زمانی که ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان بویژه ایران اسلامی گسترش پیدا کرد، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری،رزمایش کمک های مومنانه با همت نیکوکاران و مردم راه اندازی شد و در ماه مبارک رمضان همان سال،این رزمایش با استقبال بی نظیری از سوی مردم مواجه شد.

وی افزود: در پایان ماه مبارک همان سال، رهبر معظم انقلاب «مدظلله عالی» فرمودند این یک رزمایش کمک های مومنانه نیست بلکه یک نهضت عمومی و تداعی کننده خاطرات هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول بسیج سازندگی کشور ضمن بیان اینکه «نهضت خدمات مومنانه» گامی موثر در راستای حل مشکلات نیازمندان است،اظهار داشت: نهضت خدمات مومنانه با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین با محوریت پایگاههای مقاومت بسیج در سراسر کشور و گروه های جهادی انجام شد.

سردار زهرایی در ادامه ابراز داشت: هر سال ۹ مقطع زمانی را با مشارکت و همکاری نیکوکاران و مردم برای تهیه بسته های معیشتی در ارائه خدمات به نیازمندان در نظر گرفتیم.

وی اذعان داشت: برای خانواده های آسیب پذیری که تحت حمایت هیچ یک از ارگان هایی نظیر کمیته امداد و بهزیستی نیستند، بانک اطلاعات راه اندازی شد و برهمین اساس بالغ بر یک میلیون و ۶۵۰هزار خانواده نیازمند شناسایی شد که در مناسبت های مختلف به آنها کمک می شود.

سردار زهرایی بیان داشت:همزمان با آخرین روز از پاییز به مناسبت شب یلدا، یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه مقاومت بسیج با حفظ شان و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ابراز داشت: به غیراز تامین بسته های معیشتی،اقدامات دیگری شامل ایجاد اشتغال، ساخت و بازسازی مسکن نیازمندان، تامین آب شرب نیازمندان، تسهیلات برای راه اندازی کارگاه های کمک اشتغال و… برای نیازمندان در دستور کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعین قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی کشور افزود: امیدواریم روزی فرا رسد که در جامعه نیازمندی وجود نداشته باشد. ما به عنوان خادم بی منت، به نیازمندان کمک خواهیم کرد و این اقدام خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo