×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دیدار رئیس و اعضای هیات نظارت و بازرسی انتخابات هرمزگان با فرماندار ویژه و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شرق هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سلحشور با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، برای شورای نگهبان وظایف متعددی برشمرده است که یکی از عمده‌ترین آن‌ها نظارت بر انتخابات است، گفت: به حمدالله این مجموعه در شهرستان میناب اقدامات شاخصی نسبت به عمل به وظایف و تعهدات خود انجام داده‌اند و امیدواریم در آینده نیز بتوانند موجبات سربلندی شهرستان را فراهم آورند.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شرق هرمزگان افزود: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم مهمترین راهبرد دولت است که اجرایی شدن این رویکرد درشهرستان هدف‌گذاری شده و به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری برای تحقق ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات پایان امسال افزود : ان شاءالله هیات اجرایی شهرستان به عنوان مجری انتخابات تمام امکانات خود را برای برگزاری تحقق ۴ اصل مورد انتظار رهبر معظم انقلاب به کار خواهد گرفت.

سلحشور با بیان اینکه شورای نگهبان از مهم‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت:این نهاد تضمین کننده استمرار نظام مردم سالار دینی و حفظ هویت آن است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا انتخاباتی بی‌حاشیه و سالم را در حوزه انتخابیه برگزار کنیم، گفت:تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیات اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکتی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه سلامت و مشارکت بالا در انتخابات آینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را با جدیت دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: همکاری اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی، نظارتی، نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی شعب تضمین‌کننده سلامت انتخابات در ادوار مختلف بوده و امسال نیز دغدغه و تلاش ما این است که یک انتخابات باشکوه و سالم، برگزار کنیم.

سلحشور با بیان اینکه در روند برگزاری انتخابات امسال بر چهار محور و مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد برنامه ریزی های لازم شده است، عنوان کرد:همه ما باید تابع قانون و پاسدار رای مردم باشیم و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

رئیس هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان نیز در این دیدار بر ضرورت برگزاری سالم و پرشور انتخابات تاکید کرد و گفت: هدف از انتخابات اعتلای نظام با تحقق مردم سالاری دینی است.

صادقی با بیان اینکه مبنای نظارتی شورای نگهبان در انتخابات، مُر قانون و رعایت اصل بی طرفی است، افزود: این مولفه‌ها موجب تقویت هر چه بیشتر اعتماد و اطمینان‌بخشی در مردم است و دقیقا نقطه مقابل اهداف دشمنان است.
وی ضمن ارائه اطلاعاتی در امر انتخابات و تشریح شرایط فعلی، از آمادگی این دفتر برای مشارکت در برگزاری انتخاباتی سالم و کاهش آسیب های اجتماعی مطالبی را نیز بیان نمود.

در این جلسه رئیس و اعضای محترم هیات نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان میناب و نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo