×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
هزینه در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در این مراسم حیدری معاون حقوقی و پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو در این مراسم با بیان اینکه هر آنچه که در بعد فرهنگی، دینی و ورزشی هزینه کنیم عین سرمایه گذاری است، افزود: طرحی در وزارت نیرو آماده شده است که امکانات ورزشی صنعت آب و برق به صورت مشترک در اختیار نیروهای شاغل در این مجموعه ها قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ورزش در کنار کار تخصصی باید پیگیری شود، افزود: طی سال های اخیر توجه بیشتری به ورزش شده است و انتظار داریم در حوزه ورزش بانوان زیرمجموعه وزارت نیرو نیز سرعت بیشتری داده شود.

معاون حقوقی و پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو با قدردانی از میزبانی هرمزگان در همایش ساحل نوردی بانوان گفت: سرانه فضای ورزشی در کشور ۴.۵ متر است این میزان در استان هرمزگان ۱۱.۶ متر است.

نوع نگاه به ورزش را باید تغییر داد

نوباوه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: دنیا در ورزش سرمایه گذاری می کنند و از این طریق می خواهند در معادلات بین الملی خودشان را معرفی می کنند.
وی با بیان اینکه توجه به ورزش کمتر مورد توجه و حمایت است، افزود: نگاه به ورزش برگرفته از نگاه ضعیف فرهنگی است و باید آن را تغییر داد.

نوباوه افزود: طراوت روحی با ورزش به وجود می آید و ورزشکاران طراوت روحی دارند.

مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق کشور نیز در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ایشان امر به ورزش را امر به معروف نامیده اند و شعار ورزش قوی- ایران قوی نیز از بیانات رهبر معظم انقلاب است.

به گفته وی، اگر ورزش همگانی شود، هزینه سلامت کمتر، نشاط بیشتر، بزهکاری و استرس نیز در جامعه کاهش می یابد.

حسین زاده اضافه کرد: ورزش با شعار و بخشنامه نهادینه نمی شود و نیاز به اقدامات جهادی دارد که خوشبختانه با حمایت مقام عالی وزارت، بحث ورزش و سلامت علیرغم مشکلات مالی به صورت در این وزارتخانه ویژه دنبال می شود.

دبیر شورای مرکزی ورزش و مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب و برق در پایان با اشاره به همایش ساحل نوردی گفت: در این همایش۱۵۰ نفر از خواهران در این همایش شرکت کردند.

هرمزگان ظرفیت میزبانی ورزش های آبی را دارد

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به آب و هوای هرمزگان در میزبانی از مسابقات ورزشی افزود: با توجه هوای مطلوب این استان در نیمه دوم سال، ظرفیت میزبانی از مسابقات ورزشی در سطح منطقه ای و ملی را دارد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به ورزش اهمیت زیادی می دهد و با توجه به زیرساخت هایی که در حوزه ورزش و باشگاه داری دارد، حمایت خود را از مسابقات ورزشی اعلام می کند.

حمزه پور ادامه داد: در حوزه ورزش های ساحلی نیز ظرفیت هرمزگان بی نظیر است و امیدواریم برگزاری همایش ساحل نوردی در قشم، زمینه ای برای برگزاری سایر مسابقات ورزشی آبی در این استان باشد.
کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و رئیس شورای هماهنگی ورزش صنعت آب و برق نیز در این مراسم با قدردانی از مجموعه صنعت آب و برق استان هرمزگان در برگزاری این همایش تصریح کرد: همایش ساحل نوردی به عنوان اولین تجربه به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان قشم نیز، برگزاری همایش ساحل نوردی در این جزیره را الگویی برای سایر برنامه های ورزشی دانست و افزود: جزیره قشم از برگزاری چنین برنامه هایی استقبال می کند.

گفتنی است، در این مراسم از شرکت کنندگان و فعالان ورزش صنعت آب و برق کشور که از ۱۷ استان کشور حضور یافته بودند، قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo