×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چالش زیست محیطی بندرعباس مرتفع می‌شود/ صنایع به آب پایدار دست می‌یابند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این بازدید با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس ۱۰۰ هزار متر مکعب ظرفیت دارد، تصریح کرد: شرکت تامین و توسعه زیرساخت متشکل از صنایع بزرگ غرب شهر بندرعباس با سرمایه گذاری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان، پساب تصفیه شده پس از فرایند شیرین سازی برای استفاده در صنایع انتقال خواهد داد.

وی افزود: این پروژه به دلیل پایان دادن به ورود پساب فاضلاب به دریا، باعث کسب رضایت عمومی و سالم سازی اکوسیستم کرانه‌های خلیج فارس خواهد شد.
مدیرعامل آبفا اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه، از ورود سالانه ۳۶ میلیون متر مکعب پساب بی‌کیفیت به دریا جلوگیری و چالش‌های اجتماعی شهر بندرعباس به دلیل بوی نامطبوع ناشی از آن را مرتفع می کند.

حمزه پور در عین حال از احیای صید و صیادی و بهبود گردشگری در نوار ساحلی با این اقدام خبر داد و افزود: این پروژه باعث تامین آب پایدار صنایع غرب هرمزگان به میزان ۳۱ میلیون متر مکعب در سال خواهد شد.

در این بازدید همچنین شهروز شجاعی مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس نیز گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه ارائه و ابراز امیدواری کرد، با تکمیل این پروژه ضمن پایان دادن به ورود پساب به دریا، پاسخگوی نیاز آبی صنایع غرب شهر بندرعباس از پساب تصفیه شده شهر بندرعباس باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo