×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم ۲ برابر شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الله عبدالملکی  در آیین آغاز به کار پروژه عمرانی روسازی جاده محور ساحل جنوبی به نخل گل در جزیره زیبای قشم، اظهار کرد: ۷۰ درصد بودجه مصوب مناطق آزاد کشور به توسعه زیرساخت ها، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی و رفاه مردم ساکن در این مناطق و گردشگران اختصاص پیدا می کند.

وی ادامه داد: با بیان اینکه مناطق آزاد، بهشت سرمایه گذاری ایران هستند، افزود: برنامه های خوبی در زمینه ایجاد رونق اقتصادی و تسهیل تجارت در مناطق آزاد کشور پیش بینی شده که با انجام آنها شاهد پیشرفت و توسعه این مناطق خواهیم بود.

به گفته دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور؛ ایجاد عمران و آبادانی در مناطق آزاد یکی از ماموریت های اصلی سازمان های مناطق آزاد کشور براساس قوانین است که مستلزم انجام اقدامات زیرساختی است که اشتغالزایی و رفاه مردم را به همراه خواهد داشت.

عبدالملکی در پایان خاطرنشان کرد: طی ماه های گذشته با مدیرعاملی دکتر پیغامی در منطقه آزاد قشم، اتفاقات خوبی در زمینه انجام پروژه ها و توسعه این جزیره رقم خورده و ایجاد پروژه های زیرساختی و تاثیر آنها در آینده بیشتر خود را نشان خواهد داد.

براساس این گزارش در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه عملیات اجرایی این جاده، حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد صفری، معاون اقتصادی دبیرخانه، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو موظف هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo