×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار سلیمانی با بصیرت و مردم‌داری در خدمت ولایت بود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مصیب نظری در صد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: مردم غیور و حماسی ایران اسلامی ما به‌ویژه مردم بندرعباس همواره نشان داده‌اند هر زمان که لازم باشد برای حمایت از ولایت فقیه کفن‌پوش به میدان خواهند آمد.

وی افزود: مردم بندرعباس و ایران پای انقلاب ایستاده‌اند و هر کجا کسی یا کسانی بخواهند از خطوط قرمز عبور کنند، خودشان خودجوش به میدان خواهند آمد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: تلاش برای مشارکت حداکثری و عمومی مردم رسالت ما است، زیرا هرچه مشارکت عمومی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر باشد، امنیت و رفاه مردم نیز فراهم خواهد شد.

نظری با تبریک فرارسیدن میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به همه شیرزنان سرزمین ایران اسلامی، ادامه داد: بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از یک فرد بصیر است که پای ولایت ایستاد و برای بصیرت‌افزایی تلاش کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با خدا قوت به همه زنانی که در جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بدون محدودیت تلاش و خدمت می‌کنند، تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، زنان در جایگاه‌های مختلف مدیریتی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بدون محدودیت و با حفظ شأن، مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشورمان هستند، همان‌طور که در این دوره شورا و دوره‌های قبل و در شهرداری بندرعباس زنان زیادی در بخش‌های مختلف حضور دارند.

نظری با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت جان‌سوز سردار دل‌ها سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنصری بود که پیوسته بر بصیرت و مردم‌داری در خدمت ولایت بود و با حرکت در خط ولایت و حفظ رابطه خود با مردم توانست جایگاه والایی را کسب کند.

وی گفت: ما مدیون حاج قاسم هستیم و امید است که بتوانیم رهرو او باشیم و همواره در مسیر ولایت گام برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo