×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رسیدگی به درخواستهای ۱۰۲ نفر از مراجعان در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، ۱۰۲ درخواست ارائه شده از سوی شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص هر یک دستورات قضایی لازم صادر شد.

در این دیدار مردمی، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه معاونین خود با بررسی مطالبات شهروندان نسبت به ارجاع هر یک از درخواست‌ها به کارشناس مربوطه، مقامات ذی صلاح و همچنین صدور دستور و بیان ارشادات قضایی در حدود موازین قانونی اقدام کردند.

همچنین همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی این استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی می‌کنند.

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعان،حل مشکلات مردم در چارچوب قانون، اقناع شهروندان با گفتگو و همچنین افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی دستگاه قضایی، مهمترین اهداف مسئولان دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی است.

متقاضیان دیدار مردمی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my.adliran.ir با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولان قضایی هرمزگان ملاقات کنند و از نزدیک مشکلات خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo