×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ۱۴۶ پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مظفر مهری خادمی نسب اظهارداشت: مجموع اعتبارات این ۱۵۷ پروژه ۸۹۶ میلیارد تومان است و از ۱۴۶ پروژه ۱۲۴ زمین چمن مصنوعی در روستاها و محله ها، ۹ سالن ورزشی در شهرستان های استان، ۸ زمین چمن مصنوعی بزرگ استادیومی و ۴ زمین چمن طبیعی بزرگ و یک پیست دومیدانی تارتان که در شهرستان رودان به بهره برداری می‌رسد.
خادمی نسب با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح این تعداد پروژه بتوانیم به افزایش سرانه ورزشی استان کمک کنیم، عنوان کرد: سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر ۸۲ سانتیمتر متر مربع بود که با افتتاح این پروژه ها به ۹۰ سانتی متر مربع می‌رسد.
وی، اضافه کرد: سرانه ورزشی مطلوب در کشور یک متر به ازای هر فرد است و هرمزگان جزء استان هایی است که در سرانه مطلوبی قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه بالغ بر ۲۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی و جوانان در دهه فجر امسال درسراسر استان هرمزگان اجرا می‌شود، تصریح کرد: در این بین از برگزاری مسابقات ملی، استانی تا میزبانی از اردوهای تیم ملی در استان هرمزگان نیز برنامه‌ریزی شده است و امیدوارم با یک برنامه ریزی منسجم و هماهنگ بتوانیم بیشترین بهره راببریم.
متولی ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: ۳ اردوی تیم های ملی به میزبانی هرمزگان برگزار می شود که شامل اردوی تیم ملی نوجوانان کُشتی ، اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ، اردوی تیم ملی مشترک ایران و بلاروس در فوتبال ساحلی است.
این مسئول، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار میزبان باشگاه های ساحلی هندبال آسیایی در رده بزرگسالان را در ۱۳ اسفند ماه سالجاری با حضور کشورهای آسیایی هستیم.
خادمی نسب به هفدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) اشاره و تصریح کرد: در این جشنواره از جوانان برتر استان هرمزگان در شاخص های مختلف معرفی و تجلیل می شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه نخستین مرکز همسان‌گزینی، ۹مرکز مشاوره خانواده، از جمله اقدامات انجام شده در حوزه جوانان است، مطرح کرد: ستاد ساماندهی جوانان استان رتبه پنجم را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.
وی، گفت: با پیگیری های انجام شده ۱۸ هزار و ۲۱۲ وام ازدواج اعطا شده که به عبارتی ۶۸ درصد تحقق یافته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo