×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
آزادی ۲۱ نفر زندانی به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) در استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی در جریان این بازدید اظهار داشت: در راستای تأکیدات رئیس محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم توجه به مسائل زندانیان و خانواده های آنها امروز به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) با اتخاذ تمهیدات لازم جهت بهره‌مندی زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی و همچنین با کمک های خیرین، زمینه آزادی ۲۱ نفر از مددجویان فراهم شد.

وی در ادامه افزود: ۲۰ نفر از مددجویان آزاد شده مرد، یک نفر زن و ۵ نفر زندانی محکوم به قصاص بودند.

قهرمانی همچنین با اشاره به اینکه مبلغ دو میلیارد و یکصد میلیون تومان از بدهی این زندانیان نیز توسط شرکت نفت ستاره خلیج فارس پرداخت شده است از مشارکت شرکت مذکور در این اقدام خداپسندانه تشکر کرد.

وی تصریح کرد: آزادی زندانیانی نیازمند، امری خداپسندانه است و باید از تمام ظرفیت‌های نهادهای حمایتی و خیران برای رهایی این افراد از زندان استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: ورود قوه قضاییه به موضوع پایش و غربالگری زندانیان، تخصصی و با رویکرد اصلاحی و تربیتی است و از آنجاکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است، این ارفاقات قانونی شامل سارقین سابقه دار، سارقین مسلح، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کسانی که به هر نحو امنیت مردم را سلب می‌کنند نمی‌شود و بر این اساس، پرونده زندانیان با دقت بررسی شده است تا پس از احراز شرایط قانونی، اشخاص واجد شرایط بی جهت در زندان نماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo