×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد به همت شرکت نفت ستاره خلیج فارس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، ۲۱ زندانی شامل ۲۰ مرد و یک زن در هرمزگان و در روز میلاد حضرت علی(ع) با همت شرکت نفت ستاره ی خلیج فارس و کارمندان آن، آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تبریک روزپدر و میلاد با سعادت حضرت علی (ع) بیان کرد: به برکت امروز پدرانی آزاد می شوند که می توانند در روز پدردر میان فرزندانشان باشند و از خداوند می خواهیم و انتظار داریم که زندانیان پس از خروج از زندان به گرم آغوش خانواده هایشان بازگردند.

وی افزود: داشتن حس حمایت و پشتوانه مالی برای هر فردی ضروری است و با فراهم کردن شرایط مطلوب اشتغال زایی می توان به پیشگیری از انجام برخی از اجرام کمک کرد که امیدواریم زیرساخت های آن برای افراد فراهم شود.

جعفرپور ادامه داد: امیدواریم زندان آموزشکده ی خوبی ها باشد، بگذاریم که باب خیر باز بماند و کسانی که به آغوش اجتماع باز می گردند بتوانند از آموزه هایی که در این مدت یاد گرفته اند استفاده کنند، در جامعه جذب شوند و فرد موثری برای جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با حساسیت و کمک افراد دغدغه مند در این راستا تعداد ۲۱ زندانی به آغوش خانواده هایشان باز می‌گردند که که ۵ نفر از آنها از باب قصاص آزاد شده‌اند.

در این راستا رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و رئیس کل زندان بندرعباس از مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بابت این اقدام، تقدیر و تشکر کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo