×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
ارائه همزمان کد رهگیری و کد ملی برای دریافت خدمات پاراکلینیک و داروخانه از بهمن ماه الزامی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه در گذشته برای دریافت دارو یا مراجعه به مراکز پاراکلنیکی فقط ارائه کارت ملی کافی بود، افزود: از ابتدای بهمن ماه سال جاری علاوه بر ارائه کارت ملی، کد رهیگری نیز الزامی است و بیمه شدگان بایستی بعد از ویزیت پزشکان کد رهگیری را دریافت کنند.

وی گفت: همه بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند با نصب اپلیکیشن تامین من و یا ورود به سامانه Es.tamin.ir پس از پایان هر ویزیت کد رهگیری خود را دریافت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان افزود: به همه پزشکان طرف قراداد با تامین اجتماعی استان اعلام شده تا پس از ویزیت حتما کد رهگیری را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهند تا در دریافت خدمات درمانی پس از ویزیت مشکلی نداشته باشند.

دکتر غلامعباس مومنی با تشکر از ارائه دهندگان خدمات سلامت استان هرمزگان که در امر درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی با این سازمان همکاری دارند افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با ۸۹۱ مرکز ارائه خدمات سلامت شامل ۲۳۵ پزشک، ۱۷۸ داروخانه، ۲۲ بیمارستان، ۵۲ درمانگاه و ۴۰۴ مرکز پاراکلینیک و پیراپزشکی طرف قرارداد است.

مومنی گفت : بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای کسباطلاعات مورد نیاز، در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانند با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره ۱۴۲۰ تماس برقرار کنند و از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مرکز بهره‌مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo