×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فاز جدید شرکت پالایش نفت آفتاب افتتاح شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، این مجموعه در راستای توسعه و ارتقاء جایگاه خود همیشه در تلاش بوده است به همین منظور در یکی از طرح‎های توسعه‎ای خود اقدام به طراحی و ساخت برج تقطیر اتمسفریک به ظرفیت اسمی ۲۵ هزار بشکه در روز انواع هیدروکربن با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال کرده است.

این طرح توسعه‌ای که عملیات مهندسی و ساخت آن از نیمه اول تابستان ١۴٠١ اجرایی گردید.

صد در صد طراحی و ساخت این واحد پالایشی در داخل کشور توسط جوانان این مرز و بوم انجام شده که نشان‌دهنده اعتماد مسئولان ارشد این شرکت به توان داخلی است.
نیروهای شاغل در این واحد تقطیر اتمسفریک کاملاً بومی بوده که بهره‎برداری از این طرح تاثیر بسزایی در افزایش اشتغال استان هرمزگان داشته، به نحوی که تعداد پرسنل مستقیم شرکت دو هزار و پانصد نفر رسیده است.

گفتنی است؛ فعالیت شرکت پالایش نفت آفتاب از اردیبهشت ماه سال ١٣٨۶ آغاز گردید. خلاقیت، سرعت عمل بدنه اجرایى و ایده‌های جدید در حوزه‌های نفتی، نقش بسیار مهمی در توسعه‌ی کسب‌و‌کار این شرکت داشته است. شرکت پالایش نفت آفتاب که بزرگ‌ترین پالایشگاه‎ بخش کاملاً خصوصی کشور است و توانسته با استفاده از ایده‌های خلاق و نوین مدیریتی و سرمایه انسانی خود با کسب رتبه ۶۷ در فهرست ١٠٠ شرکت اول کشور قرار گیرد و به عنوان صادر کننده برتر کشور معرفی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo