×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
رشد ۷۰۰ درصدی پروژه‌های منطقه ویژه پارسیان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سید علی اصغر علامه در آیین افتتاح اسکله شماره سه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: متولدین دهه شصت با دهه فجر بزرگ شده ایم و برایمان خیلی عزیز و مبارک هست و امیدواریم بتوانیم تا عمر داریم بتوانیم کشورمان را به رونق و توسعه ای که حقش است برسانیم.

 علامه با بیان اینکه در حوزه نیروانسانی بیش از ۳ هزار نفر در منطقه ویژه مشغول بکار هستند عنوان داشت: در سال جاری ۱۱۵۰ شغل جدید در منطقه ویژه ایجاد شده است و بالای ٨٠ درصد نیروها و مدیران در بدنه شرکت بومی شهرستان و استان هرمزگان هستند.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان جز اولین شرکتی هایی است که ایثارگران را رسمی منطقه ویژه کرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با بیان اینکه منطقه ای که در رکورد کامل بوده هم اکنون در رونق است اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در حوزه عمرانی رشد چشمگیر ٧٠٠ درصد ی نسبت به سه سال گذشته را داشته است و همچنین سه میلیون تن صادرات و واردات و حدود ٢٣ قرارداد سرمایه گذاری منعقد شده که همه آنها فعال هستند.

علامه بیان داشت: اب شیرین کن منطقه ویژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در اولین قدم آب منطقه و مورد نیاز شهرستان پارسیان را تامین می کند، سپس به صنایع منطقه ویژه لامرد خواهد رفت. این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید. مردم پارسیان به عنوان یک پشتوانه می توانند روی آن حساب کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان افزود: در مدت حدودا سه ساله که در خدمت شما هستیم بالغ بر چهل پروژه در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان اجرا شده است که تا قبل از سال ۱۴۰۰ کل ساختمان سازی در منطقه ویژه حدود ۵۰۰ متر مربع بود، اما طی این سه سال ۱۲ هزار متر مربع ساختمان که در سنوات قبل باید ساخته می شد که به دلایل مختلف انجام نشد، ما ساخته ایم.

علامه با اشاره بر مسئولیت های اجتماعی انجام شده توسط منطقه ویژه اقتصادی پارسیان عنوان داشت : بیش از ۲۵ روستا در حوزه ورزش، فضای سبز، بهداشت و درمان و آموزش ورود کردیم.

وی ادامه داد: ضمن اینکه خود منطقه را توسعه دادیم در کنار مردم و مسئولان بوده ایم و امیدواریم با رونقی که منطقه ویژه گرفته و همچنین در آینده با بهره برداری از صنایع و پتروشیمی های بزرگ مردم این خدمات دهی را بیشتر لمس کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo