×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه مهرگان در بندرلنگه

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی باوقار زعیمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه ۶ کلاسه روستای مهرگان در شهرستان بندرلنگه توسط اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و با مشارکت خیر با اعتباری بالغ بر۹۰میلیارد ریال احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه ۶ کلاسه با زیربنایی بالغ بر ۴۶۷ متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد ۱۵۰دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان بندرلنگه برخوردار شدند.

این مسوول همچنین به رشد ۵ برابری اعتبار مصوب سفر دور دوم رئیس جمهور در حوزه مدرسه‌سازی اشاره کرد و افزود: رقمی افزون بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدرسه‌سازی در هرمزگان در سفر دور رئیس جمهور تصویب شد که این اعتبارات شامل تکمیل طرح‌ها، توسعه و نوسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها می‌شود.

به گفته باوقار، ۴۰۰ میلیارد تومان مصوب دور اول سفر رییس جمهور محترم به استان هرمزگان در حوزه مدرسه سازی بود که در سفر دوم ۱۹۰۰ میلیارد اعتبار برای مدرسه سازی در هرمزگان تصویب شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سرانه فضای آموزشی در کشور که ۵/۲بوده و در استان ۴/۸ مترمربع است، اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان ۴۱۶ پروژه در قالب ۱۵۰۰ کلاس درس احداث شده است و۲۰۰ پروژه در قالب ۸۰۰ کلاس درس مربوطه به بسته سفر ریاست محترم جمهور بود که با تحویل این کلاسهای درس در این سفر سرانه فضای آموزشی در استان به ۵ مترمربع افزایش یافت.

گفتنی است؛ این مدرسه در قالب شش کلاس درس، فضای اداری، پرورشی و بهداشتی و سرایداری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo