×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سفر رییس جمهور نتایج امیدبخشی برای هرمزگان داشت

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، افزود: سفر رئیس جمهور و هیأت دولت برای هرمزگان برکات و مصوبات خوبی داشت و امروز برکات و عنایت این سفر و حتی سفر دور نخست ایشان به این استان مرزی، در مقایسه با دیگر استان‌های کشور، مشهود است.

وی ضمن قدردانی از استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان که با تلاش شبانه‌روزی مقدمات این سفر را فراهم کردند، تصریح کرد: رئیس جمهور دلسوزانه و متواضعانه پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم هستند و امروز نیز در این سفر پرخیر و برکت بخشی از مسائل استان حل شد.

حجت الاسلام عبادی‌زاده، موضوع بافت فرسوده شهر بندرعباس، پروژه پل خلیج‌فارس که حلقه وصل بین جزیره قشم و بندرعباس بوده و همچنین تردد خودروهای با پلاک مناطق آزاد در استان را از جمله مطالباتی عنوان کرد که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح شد و ایشان نیز عنایت ویژه بر حل این مسائل داشتند.

وی ابراز کرد: اگر همه کارگزاران نظام و دولت اسلامی نیز با همان شتابی که رئیس جمهور و هیأت دولت، مسائل و مشکلات مردم را دنبال می‌کنند، پیش بروند؛ قطعاً می‌تواند موفقیت‌های دولت را افزایش دهد.

امام جمعه بندرعباس همچنین در خصوص موضوع زمین‌های ملی که مردم استان حدود نیم قرن هست که در آن کشت و زرع دارند، گفت: نمایندگان باید به جد و در قالب یک طرح، این موضوع را در مجلس دنبال کنند و دولت خدمتگزار نیز در قالب لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد کنند که این قانون اصلاح شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: پشتوانه مردمی، تمسک به آموزه‌های دینی و تبعیت محض از ولایت فقیه و رهبری، رمز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی ایران بوده و هست.

حجت الاسلام عبادی‌زاده، خطاب به کارگزاران نظام گفت: شما اگر مردم را نداشتید، مطمئن باشید این انقلاب ۴۵ سال دوام نمی‌آورد و در واقع اگر امروز می‌بینید این انقلاب در دنیا با صلابت و قدرتمند پیش می‌رود، به پشتوانه مردمی رقم خورده است.

وی بیان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اگر بخواهیم به کشورمان و انقلاب‌مان آسیبی نرسد، باید از ولایت فقیه پشتیبانی و حمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز کرد: موتور پیشگام کشور، علم و دانش و فناوری است که امروز به برکت انقلاب جمهوری اسلامی، به مرحله‌ای از تکنولوژی و آگاهی دست یافته‌ایم و می‌توانیم مسائل داخلی و بین‌المللی را تحلیل کنیم و با دانش انقلاب‌مان را جلو ببریم.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران در جهان بالا رفته است، یادآور شد: آنچه که رسول اکرم (ص) به سلمان فارسی بشارت داد: «اگر دانش به ثریا برسد مردانی از پارس به آن دست پیدا خواهند کرد»، امروز ما ایرانی‌ها آن را محقق می‌کنیم که این نیز به برکت انقلاب است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo