×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
مزایده ‌۱۹۲ ردیف کالای انبارهای اموال تملیکی هرمزگان برگزار خواهد شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص لزوم نظارت مستمر و رصد وضعیت انبارهای اموال تملیکی، در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده در جریان بازدیدهای مسئولان قضایی استان از این انبارها با همکاری مسئولان اجرایی، مزایده فروش بخش قابل توجهی از کالاهای متروکه و دپو شده در بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کالا‌های ارائه شده در این مزایده شامل ۱۹۲ ردیف از جمله تعداد قابل توجهی خودروهای سواری نو و مستعمل و کامیون معدنی، قطعات موتور قایق، لوازم برقی و برنج به ارزش ۴۲۳ میلیارد تومان است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامی که با بازدید میدانی ریاست محترم قوه قضاییه از انبارهای اموال تملیکی شروع شد تحول بزرگی را در این سازمان ایجاد نموده است و در نتیجه آن، بین دستگاه قضایی و قوه مجریه تقسیم کار شده به نحوی که هر یک از آنها متناسب با مصوبات و دستورات ایشان وظایفی را برعهده گرفته‌اند.

قهرمانی یادآور شد: آسیب شناسی وضع موجود و شناسایی علل وقوع این پدیده، ایجاد همگرایی گفتمانی و عملیاتی بین دستگاهی در قوه قضاییه و دولت، برخورد با تخلفات صورت گرفته از سوی هریک از قاصران و مقصران وضعیت موجود، مقابله با تکرار وضعیت نامطلوب گذشته از طریق راهکاریابی و پدیده شناسی و ساماندهی وضع موجود از طریق اجرای قاطع و پیگیر دستورات ریاست محترم قوه قضاییه براساس قانون؛ از جمله اقدامات دستگاه قضا در خصوص ساماندهی به وضعیت انبارهای سازمان اموال تملیکی بوده است.

وی همچنین تأکید کرد: نظارت بر وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین تکلیف اقلام موجود در این انبارها به صورت مستمر در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد تا ضمن تعیین تکلیف این کالاها در سریع ترین زمان ممکن از هرگونه هدر رفت اموال بیت المال جلوگیری شود.

گفتنی است؛ مزایده شماره ۵۹۸ جهت فروش ۱۹۲ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و اشخاص حقیقی و حقوقی برای بازدید از کالاهای موضوع این مزایده می‌توانند به اداره‌کل اموال تملیکی استان مراجعه نمایند و پس از دریافت نامه، کالا یا کالاهای مدنظر خود را از نزدیک ببینند.

همچنین ثبت قیمت های پیشنهادی صرفاً از طریق سامانه الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام می شود و همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و با استفاده از امضاء الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ امکان‌پذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo