×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مطبوعات مطرح کننده مطالبات جامعه هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد اراک در مصاحبه اختصاصی با تجارت جنوب آنلاین گفت: مطبوعات با هر موضوع، شکل و درهر مکانی که باشند باعث طرح مطالباتی می شوند که افراد معمولی به دلیل محدودیت دسترسی به آنها نمی توانند به صورت مؤثر و به خوبی عنوان کنند.

ابتسام رضوی دینانی، با اشاره به اینکه به دلیل رشته تخصصی ام و شغلم به عنوان مدرس حوزه ارتباطات در نمایشگاه های مطبوعات بسیاری شرکت کرده ام، افزود: باید در فضای مطبوعات قرار می گرفتیم تا با کارکرد، محتوا و ساختارشان آشنا می شدیم و حوزه های فعالیت هر یک از مطبوعات را می شناختیم تا هر زمان لازم بود در این حوزه به سایر نشریات توصیه هایی شود آنها بتواننداز تجارب مطبوعات فعال و موفق در هر حوزه ای استفاده کنند.

رضوی دینانی، با بیان این موضوع که وجود نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه مطبوعات هر ساله با سابقه قابل توجهی در کشور برگزار می شود خاطر نشان کرد: این نمایشگاه برای تمام نشریات در هر سطحی مفید است به خصوص برای نیرویی که، وارد این حوزه می شود آشنایی با همکاران باسابقه، تبادل نظر و تجربه صورت می گیرد.

به گفتۀ وی، برگزاری دوره های آموزشی هر چند کوتاه مدت اما با تنوع و تدریس متخصصان، صاحب نظران و اساتید این حوزه در کنار نمایشگاه مطبوعات می تواند کمک بسیار زیادی برای نیروهای تازه وارد در این حوزه مهم باشد.

مدیرگروه علوم ارتباطات اراک، یادآور شد: این دوره های آموزشی عمومی و کارگاه ها شرایط مناسبی برای فعالان این حوزه فراهم می کند تا سوالات خود را به صورت مستقیم از اساتید بپرسند و پاسخ دریافت کنند.

گفتنی است، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از تاریخ ۲۹ بهمن ماه تا سوم اسفند ماه در محل مصلی امام خمینی در حال برگزاری است همچنین ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ الی ۱۹ و ۳۰ دقیقه است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo