×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیری مشکلات نیازمند اولویت‌بندی و برنامه است/ معتقد به کار کارشناسی هستم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عباس امینی‌زاده با اشاره به اینکه نبود درمانگاه شبانه روزی در این منطقه پرجمعیت یکی از نیازهای اساسی است، از افزایش کیفیت آموزش، اشتغال‌، تامین آب شرب و… به عنوان اولویت‌های مهم استان دانست و گفت: می‌توانیم با اولویت‌بندی مسائل و مشکلات، در راستای حل آنها تلاش کنیم.

شهردار سابق بندرعباس با تاکید بر اینکه باید به عنوان خادمین مردم تلاش کنیم و مشکلات را مرتفع سازیم، تصریح کرد: آب از استان ما به سایر نقاط کشور منتقل می‌شود اما خودمان با کمبود آب روبرو هستیم و این اصلا زیبنده نیست.

امینی‌زاده تصریح کرد: افتخار داشتم در کنار مردمان خوب فارغان زندگی کنم و مشکلات آن را از نزدیک لمس کرده‌ام.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تلاش کنیم سهم بیشتری از بودجه‌های ملی برای آبادانی دیارمان بدست بیاوریم.

امینی‌زاده همچنین گفت: در بخش راه که مهمترین زیرساخت منطقه است، عقب افتادگی شدیدی داریم و باید بتوانیم با پیگیری درست، تغییر به نفع مردم را رقم بزنیم.

وی عنوان کرد: پیگیری با برنامه حاصلی جز نتیجه مطلوب نخواهد داشت و اعلام می‌کنم که با تمام قوا در راستای حل مشکلات تلاش خواهم کرد.

امینی‌زاده گفت: بخش مهمی از برنامه‌ها، با محوریت بانوان خواهد بود، چرا که به توانمندی و دقت این قشر اعتقاد ویژه‌ای داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo