×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از هیئت نظارت بر انتخابات

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: از روز پانزدهم مرداد ماه امسال و آغاز فرآیند انتخابات دستگاه قضایی همزمان با سراسر کشور گام به گام در تمامی مراحل در کنار هیئت‌های نظارت و اجرایی، وزارت کشور و فرمانداری‌ها، تدابیر لازم اتخاذ شده است.

وی در ادامه افزود: در استان هرمزگان نیز هم در خصوص وظایف خاصی که به موجب قانون برای دستگاه قضایی پیش‌بینی شده و هم در حوزه وظایف عمومی دستگاه قضایی استان، به موقع و به نحو احسن اقدامات ویژه ای صورت گرفته است.

قهرمانی تصریح کرد: در استان هرمزگان هم در حوزه صیانت و آموزش و هم در راستای پیشگیری، تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در راستای تأکیدات روز گذشته ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم همکاری در برگزاری انتخابات و تأمین امنیت و سلامت آن امروز بازدیدی از هیئت نظارت بر انتخابات استان هرمزگان داشتیم و ضمن بررسی مسائل با مسئولان مربوطه به تبادل نظر پرداختیم تا انتخاباتی سالم و امن و پرشور را در استان هرمزگان شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی از ماه‌ها قبل فعال بوده و هم در حوزه آموزش به نامزدهای انتخاباتی و هم در حوزه صیانت و پیشگیری اقدامات به موقع انجام شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان یادآور شد: در تمامی حوزه‌های انتخابیه شعب ویژه و قاضی ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی جهت رسیدگی خارج از نوبت به جرائم و تخلفات انتخاباتی تعیین شده است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان تأکید کرد: طبق دستور ریاست قوه قضاییه به ویژه در روز برگزاری انتخابات همه دادستان‌ها و قضات کشیک به نحو مستمر در محل کارشان حضور خواهند داشت و گزارش‌ها و شکایت‌های واصله را بلافاصله مورد رسیدگی قرار می‌دهند تا با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه جرم نتواند اثری بر سلامت انتخابات بگذارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo