×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آیین افتتاحیه سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران در میناب برگزار شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمود غیبی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب برای سومین سال پیاپی بیان کرد:زادگاه بسیاری از هنرمندان مطرح و موفق کشوری شهرستان میناب است و ایده اجرای تئاتر درسی در کشور اولین بار توسط مجید ره پرور معلم مینابی به عنوان پدر تئاتر درسی کشور کلید خورد.

وی ادامه داد:درسال گذشته تنها ۶۰۰۰ اثر به جشنواره تئاتر درسی ارسال شد اما امسال ۱۳ هزار و ۸۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد و این رشد نشان از علاقه مندی دانش آموزان و معلمان به هنر و اجرای نمایش است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان بر لزوم نقش‌سپاری به دانش‌آموزان برای انجام برنامه‌های پرورشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: با نقش سپردن به دانش آموزان یادگیری برای آنان تسهیل می‌شود و تئاتر درسی با نقش سپاری به دانش آموزان یادگیری را با لذت و شادی همراه خواهد کرد و‌ تئاتر درسی تمامی ساحتهای سند تحول بنیادین در مدارس را متجلی کرده است.

گفتنی است عماد نظری زاده، تسنیم زارعی و نازنین زهرا احمدی داوران دانش آموز و حمیدرضا کاظمی پور، حجت الله ناظری، مجتبی سلیمی، مسعود بذرکار و جعفر قاسمی داوران بزرگسال این جشنواره هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo