×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زمانبندی اجراهای چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی «جوانه»

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،، اسلام خواجه یی اظهار کرد: در نخستین روز از جشنواره( دوشنبه ۲۱ اسفندماه) ۱۰ اثر نمایشی در محوطه مسجد امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران بخش تیاب شهرستان میناب اجرا می شود.

وی افزود: نمایش «اگه» طرح و ایده از حسن کبابی و کارگردانی محمد زارعی کاری از کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران از ساعت ۱۵، «مرگ خاموش» طرح و ایده از احمد شنبه نیا و به کارگردانی نجمه رنجبری از کانون فرهنگی هنری روستای باغملک از ساعت ۱۵:۳۰ و «سه نقطه» طرح و ایده و کارگردانی داود رمضان زاده از کانون فرهنگی هنری سجادیه محله خلفی از ساعت ۱۶ اجرا خواهند شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: «داستان بیژن» برگرفته از داستان بهنام کاوه و کارگردانی عبدالرضا زارعی از کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران از ساعت ۱۶:۳۰، «دست کوتاه» طرح و ایده و کارگردانی فرشید کریمی از کانون فرهنگی هنری عترت روستای حاجی خادمی از ساعت ۱۷ و «پناهگاه امن» طرح و ایده از ابراهیم زحمت کش و کارگردانی یاسر کبابی از کانون امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران از ساعت ۱۷:۳۰ اجرا می شوند.

خواجه یی گفت: «بلیط چهار نفره» طرح و ایده از خالد رحیمی و کارگردانی محمد رحیمی از کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) روستای شهوار از ساعت ۱۸ و «لیلای نافرجام» طرح و ایده از آرش ناصری و کارگردانی قنبر رضا پور و علیرضا رنجبر از کانون فرهنگی هنری خضر نبی محله شیخ آباد از ساعت ۱۸:۳۰ اجرا خواهند شد.

وی اضافه کرد: «تهی» طرح و ایده از مرتضی رنجبری و کارگردانی مسلم کبابی از کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) روستای سرباران از ساعت ۱۹ و «ما و محله» طرح و ایده و کارگردانی میران سلمانی از کانون فرهنگی هنری نبی اکرم محله زرکی نیز از ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می شوند.

وی گفت: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی «جوانه» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان سه شنبه ۲۲ اسفند ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا به میزبانی کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین حضرت علی(ع) در مسجد روستای سرباران بخش تیاب شهرستان میناب برگزار می شود.

گفتنی است؛ یکهزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری مساجد، ۵۵ کانون تخصصی خواهران، ۱۴۰ کتابخانه مخزن دار و ۱۲۰ کتابخانه باز با بیش از ۱۴۰ هزار نفر عضو کانون ها از استان هرمزگان در سامانه بچه های مسجد به ثبت رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo