×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
نوسازی مدارس هرمزگان رتبه برتر جذب تعهدات مسئولیت اجتماعی و مشارکت خیرین و گروه‌های مردمی و جهادی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در این باره اظهار کرد: براساس گزارش تعهدات بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور ، عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در جذب تعهدات مسوولیت اجتماعی (CSR) و در جذب مشارکت خیرین و گروههای مردمی و جهادی عالی و شایسته تقدیر ارزیابی شد.

وی همچنین افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان در کنار اداره کل نوسازی مدراس استان هرمزگان فعالیت داشته و نقش مهمی را در جذب خیرین ایفا کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی ابراز داشت: در جذب تعهدات مسوولیت اجتماعی (CSR) نخستین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت صنایع و بنگاههای اقتصادی در کشور توسط اداره کل نوسازی مدراس استان هرمزگان برگزار شده که موجب تعهد احداث ۳۲۰ کلاس درس در این گلریزان شد.

باوقار با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان پیشگام در مشارکت در احداث فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی می باشد، اظهار کرد: جشن گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان هرمزگان به همت استاندار محترم هرمزگان و نگاه ویژه ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس کشور در استان هرمزگان برگزار گردید .

وی ضمن قدردانی از حمایتهای ویژه استاندار و رییس سازمان نوسازی اظهار داشت: صنایع و بخش خصوصی در استان هرمزگان نشان دادند در کنار سایر خیرین دغدغه توسعه و آبادانی کشور را دارند و برای بالندگی فرزندان این مرزوبوم تلاش می کنند.

باوقار با اشاره به اینکه خیرین هرمزگانی با مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی سرعت احداث فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم را بسیار بالا برده اند، خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد پروژههای اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با مشارکت خیرین احداث شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo