×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
همایش تجلی اخلاص و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری راهیان نور در بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار اباذر سالاری در همایش تجلی اخلاص و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری راهیان نور دربندرعباس، افزود: با توجه به اینکه امروز یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس است اردوهای راهیان نور نقش مهمی در پیشبرد و پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دارد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یکی از روش‌های موثر تحقق جهاد تبیین است، گفت: اردوهای سرزمین نور می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های هویت ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان به خوبی معرفی کند.

سردارسالاری افزود: خوشبختانه در طی سالیان اخیر شاهد استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان هستیم و در مقاطع مختلف شاهد اعزام گسترده دانش آموزان و دانشگاهیان هستیم و این نشان از زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا در بین جوانان دارد.

سردارسالاری یاد آورشد: اردوهای راهیان نور یکی از مهترین راه‌های تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است که در آن، نسل جوان با سیره ناب شهدا آشنا شده و آنان درک بهتری از دلاوری و رشادت رزمندگان اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز همکاری و مشارکت برای برگزاری اردوهای راهیان نور است که لازم است سایر دستگاه‌های فرهنگی در کنار بسیج و سپاه نقش آفرینی داشته باشند.

سرهنگ پاسدار مجید باقرزاده همایی دبیر قرارگاه راهیان نور استان نیز دراین همایش گفت: راهیان نور فعالیت فرهنگی بسیار موثر و تاثیرگذاری برای آشنایی جوانان و نسل‌های پس از جنگ با ایثارگری و ایستادگی جوانان هم سن و سال خود در هشت سال جنگ تحمیلی است؛ جوانانی که بنا به ضرورت کشور جان خود را در دست گرفته و اتفاقات مهم را آفریدند.

وی اظهارداشت: راهیان نور برای قشر جوان و به ویژه دانشگاه‌ها یک فعالیت ارزنده و راهگشاست که بدانند نسل‌های قبل چه کردند و آرامش کشور محصول چه تلاش‌هایی است.

معاون اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج استان بیان کرد: دیدن مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس امروز در عرصه تعلیم و تربیت درس مهمی به جوانان می‌دهد که دشمنان جرات تجاوز نظامی نداشته و با جنگ نرم سعی در تحریف واقعیات دارد که دانشجویان با جهاد تبیین نقش ویژه ای در این جنگ دارند.

دراین همایش از عوامل و دست اندرکاران برگزاری راهیان نور تجلیل به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo