×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
انتقال دختر ۱۵ ساله مصدوم ترومایی به بیمارستان شیراز

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حسین قاسمی گفت: هواپیمای اورژانس در نخستین ماموریتش، یک دختر ۱۵ ساله که به دنبال تصادف، دچار پارگی طحال شده بود را، جهت انجام عمل پیوند، به شیراز منتقل کرد.

قاسمی افزود: طی هماهنگی های انجام شده، بیمار به وسیله آمبولانس اورژانس از بیمارستان خلیج فارس به  فرودگاه منتقل و از آنجا به شیراز اعزام شد.

وی بیان کرد: در مقصد نیز، بیمار به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از فرودگاه به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز منتقل و تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفت. طول مدت پرواز حدودا دو ساعت می باشد و این پرواز در ساعت ۰۰:۱۰ دقیقه بامداد مورخ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ از مبدا بندرعباس به شیراز انجام شد.

قاسمی اظهار کرد: طی روزهای گذشته نیز، کروی پروازی به همراه  کادر درمانی برای شناخت منطقه پرواز های آزمایشی را به جزایر ابوموسی، کیش، تنب بزرگ، عسلویه و قشم داشتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه خاطرنشان کرد: هواپیمایی بال ثابت اورژانس، از نوع تربو کوماندر بوده و این دومین پایگاه هوایی بال ثابت در سطح کشور است که در جنوب ایران راه اندازی شده است و محدوده عملیاتی آن علاوه بر استان هرمزگان، استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و … است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo