×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شمار سفرهای دریایی هرمزگان به بیش از ۲ میلیون نفر رسید

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،اسماعیل مکی‌زاده روز دوشنبه ششم فروردین‌ماه اعلام کرد: از این میزان مسافر و گردشگر یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۹۵ مسافر و ۳۵۸ هزار و ۹۹۰ گردشگر بودند.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۴۶هزار و۶۷۲ دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگ کرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و برعکس جابه‌جا شدند.

دبیر کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای دریایی هرمزگان گفت: در این مدت ۱۶۷ هزار و ۹۰۶ مسافر از بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور به مقصد جزایر قشم، هرمز و هنگام جابه‌جا شده است.

مکی‌زاده به آمار سفرهای دریایی روز پنجم فروردین ماه نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع در این روز ۳۱۹ هزارو ۳۸۱ مسافر و ۷۱ هزارو ۵۷۸ گردشگر از طریق بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری جابه‌جا شدند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، آمار جابه‌جایی مسافران از طریق بنادر پهل و لافت به جزیره قشم در پنجمین روز از فروردین ماه را نیز ۱۰۴ هزارو ۶۷۰ نفر مسافر اعلام کرد.

وی تاکید کرد: هموطنان مسافر و گردشگر سفرهای دریایی توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند و از شناورها و مسیرهای غیرمجاز استفاده نکنند.

طرح تسهیل سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. در اجرای این طرح در مجموع ۶۰۷ شناور مسافری و گردشگری به منظور جابه‌جایی۱۳ هزار و ۷۲۸ مسافر و گردشگر و حمل یک‌هزار و ۸۹۲ خودرو فعال شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo