×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات اجرایی فاز دوم خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس به بخش های کهورستان و رویدر طی روزهای آینده آغاز می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تکمیل این پروژه مورد تاکید استاندار هرمزگان است، تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان شاهد اتفاقات خوبی برای تامین آب رویدر و کهورستان و روستاهای مسیر در شهرستان خمیر هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۸ کیلومتر از فاز اول خط انتقال آب رویدر به اتمام رسیده است و عملیات اجرایی فاز دوم این پروژه به طول ۷۲ کیلومتر طی روزهای آتی با مشارکت نیروی دریایی سپاه آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با قدردانی از صبوری و همراهی مردم رویدر، افزود: شهر رویدر فاقد منابع آب شیرین است و نیاز آبی آن در حال حاضر از طریق چاه های واقع در همین بخش تامین می شود که امیدواریم با تکمیل خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس تا کهورستان در فاز دوم پروژه، شهر رویدر و روستاهای مسیر به آب شرب پایدار دست یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر لوله های این خط انتقال خریداری و در مسیر تخلیه شده که با تکمیل آن ۲۸ هزار و ۸۷۴ نفر در بخش های کهورستان و رویدر از آن بهره مند خواهند شد.

حمزه پور اعتبار این پروژه را بالغ بر ۴۱۰۰میلیارد ریال عنوان و پیش بینی کرد: با اجرای خط انتقال، این پروژه تا پایان سال به سرانجام برسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo