×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با حل مشکلات اراضی رویدر، گردشگری و کشاورزی در این بخش توسعه می‌یابد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به همراه نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خمیر و جمعی از مدیریان کل استانی و محلی از بخش رویدر بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: از آنجایی که اراضی ملی در محل زندگی چند صدساله مردم رویدر محسوب شده از نمایندگان مجلس درخواست پیگیری شد.

او با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نیز پیگیر این موضوع شدند، اظهار کرد: در بازدید میدانی به همراه نمایندگان مجلس محدوده اراضی ملی، مستثنیات و کشاورزی توضیح داده شد.

محسنی افزود: با توجه به نشست اخیر نمایندگان مجلس با وزیر جهاد کشاورزی به مدیران استانی و شهرستانی دستور داده شد که در استان هر جا تعارض منافع مردم با دولت هست و حق با مردم هست، باید روال پیگیری و حقوق مردم اعاده تا اعتماد اجتماعی نسبت به حاکمیت و نظام حفظ و ارتقا یابد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان اظهار کرد: مقرر شد در راستای سیاست مقام عالی وزارت و مقام عالی دولت در استان مبنی بر دفاع همه جانبه از حقوق مردم، هر کجا می‌توان با توسعه گردشگری معیشت مردم را تامین کرد؛ جلسه ای با حضور فرماندار بندرخمیر، مدیرکل میراث فرهنگی و مدیر کل جهاد کشاورزی تشکیل و مشکل دیرینه مردم رویدر به صورت یکجا و کامل حل شود تا کل نخلستان‌ها و اراضی مردم از محدوده اراضی ملی خارج و مردم دغدغه ادامه کار اجدادی و کشاورزی را نداشته باشند.

او افزود: در این صورت مردم منطقه می‌توانند به صنعت گردشگری و گردشگری کشاورزی که صنعت پاکی است روی آورده و از محل فعالیت گردشگری، گردشگر جذب کنند.

محسنی تاکید کرد: رویدر می‌تواند قطب گردشگری با کارکرد گردشگری طبیعی با تکیه بر گردشگری کشاورزی باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo