×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سامانه شکایات بیمه شدگان تامین اجتماعی راه‌اندازی شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، عبدالنبی سبیلی مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به راه اندازی سامانه شکایات و سوت زنی سازمان گفت: مطابق قانون هر فعل و ترک فعلی که موجب خسارت به بیت المال یا حقوق عامه مردم شود فساد است که مواردی چون تقاضای رشوره، کلاه برداری، اختلاس، تبانی و رفتار های سوء برخی از مصادیق فساد هستند.

وی افزود: برای مبارزه با فساد و پیشگیری از آن دستگاه ها و سازوکارهای مختلفی در سطح کشور و استان وجود دارد اما مبارزه جدی با فساد جز از طریق مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت نظارت اجتماعی ممکن نیست.برای فراهم کردن زمینه این مشارکت نهاد نطارتی تلاش می کنند با استفاده از فراینده ها و سامانه های غیر حضوری برای همه مردم دسترس باشد.

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی بعنوان یکی از بزرگترین سازمان های کشور که در سه حوزه بیمه ای، درمانی و فعالیت های اقتصادی مشغول به خدمت است و بجز خدمات وسیع غیر حضوری بیش از ۲۰۰۰ نقطه تماس مستقیم با مردم دارد، گفت: برای مشارکت مردم برای مبارزه با فساد صفحه ای ویژه ای برای رسیدگی به شکایات و سامانه سوت زنی به آدرس https://bazresi.tamin.ir دارد. در بخش رسیدگی به شکایات بیمه شدگان می توانند بصورت کاملا غیر حضوری شکایت خود را از فرآیند ها و نحوه ارائه خدمات مرتبط با حوزه درمان را ثبت کنند که در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد. همچنین در بخش سامانه سوت زنی این امکان وجود دارد تا برای ثبت کم کاری، تخلف یا فساد احتمالی که وجود دارد گزارش خود را بصورت ناشناس ارسال کنید.

سبیلی در خصوص سامانه سوت زنی و اهمیت آن در جامعه بیان کرد: سوت زن به کسی گفته میشود که فاسدی را در بخش دولتی، عمومی و یا خصوصی اعلام و بابت این اقدام کاملا تحت حمایت نهاد های مربوطه قرار می گیرند بطوریکه فرد سوت زن با خیال راحت و بدون مشخص شدن هویت آن می تواند آن فساد را به اطلاع مراجع ذی ربط برساند.این اطمینان را به مردم می دهیم که ما در اولین فرصت به بررسی موضوع، اصلاح امور و برخورد قاطع با متخلفین و حمایت از بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان هرمزگان انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo