×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شتاب روند احداث پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارسیان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سید علی اصغر علامه به اتفاق معاونان و مدیران این منطقه با حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان دیدار کردند. در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه های سال جدید ارائه شد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: سال ١۴٠٣ سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری انتخاب شد که منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بیش از سایر ارگان ها موردنظر هستند.

وی افزود: شعار امسال به منشور عملی مردم و مسئولان تبدیل شود تا بتوانیم در پایان سال سرمان را بالا بگیریم و بگوییم عمل کرده ایم.

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره بر اینکه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بهشت سرمایه گذاری است گفت:تهیه کتابچه ظرفیت های سرمایه گذاری بسیار کار قشنگ و خوب است، لذا نباید به این بسنده کنیم و در نقاط مختلف کشور تبلیغات جهت جذب سرمایه گذار انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا با اشاره بر اینکه تعداد زیادی از همشهریان در کشورهای حوزه خلیج فارس ساکن هستند، بیان داشت: همایش جذب سرمایه گذار در کشورهای حاشیه خلیج فارس با دعوت از سرمایه گذاران انجام شود.

وی افزود: در گام بعدی برای سرمایه گذار تسهیلات ایجاد کنیم مخصوصا که روند مجوزات آنان بسیار آسان شود، تا سرمایه گذاران تنها فکر طراحی و شروع پروژه باشند.

امام جمعه شهرستان پارسیان ادامه داد:توسعه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان یعنی توسعه کل شهرستان پارسیان و همه مردم شهرستان باید با این نگاه به این منطقه ویژه کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا با اشاره بر اینکه تلاش های همکاران منطقه ویژه قابل تحسین است، بیان داشت: تجربه شما امسال بیشتر از ‌پارسال شده است و به همین میزان انتظارات از شما بیشتر شده است و امیدواریم با جدیت، تلاش و سرعت بیشتر کارها را پیش ببرید.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: در خصوص بحث ساماندهی تقاضاها اینکار قابل جمع نیست جز با تشکیل یک کارگروه با حضور معتمدان، مسوولان و یک نفر نماینده از منطقه ویژه که منطقه ویژه سالیانه یک مبلغ به کارگروه بدهد و کارگروه پاسخگوی تقاضاها باشد.

در ادامه سید علی اصغر علامه ضمن عرض تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: امیدوارم در سال جدید بتوانیم در کنار حضرتعالی رسالت اصلی منطقه که رونق تولید است به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: بحمدالله در سال گذشته با حمایت دولت و با برنامه ریزی هایی انجام شده تمامی پروژه های منطقه ویژه و پروژه های سرمایه گذاران سرعت خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه پروژه احداث آب شیرین کن منطقه ویژه ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. افزود: در فاز اول، آب مورد نیاز پروژه های منطقه ویژه و آب مورد نیاز شهرستان پارسیان را تامین می کند، مردم پارسیان به عنوان یک پشتوانه می توانند روی آن حساب کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: نیروگاه هزار مگاواتی منطقه ویژه مجوز زیست محیطی آن گرفته شده و در آینده برق مورد نیاز منطقه ویژه و شهرستان از این محل تامین خواهد شد.

دکتر علامه اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی دولت، همه پیش نیازهای زیر ساختی که برای استقرار صنایع نیاز است را تامین کرده ایم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: در حوزه مسوولیت های اجتماعی یکی از بزرگترین معضلات شهرستان
کنترل سیلاب است که در خود شهر پارسیان با توجه به اینکه در محدوده جغرافیای منطقه ویژه نیست موانعی وجود داشت که باید توسط ادارات مربوطه برطرف می شد که خوشبختانه عملیات اجرای آن رسما آغاز و موانع آن برطرف شده است.

دکتر علامه ادامه داد: اقدامات مقدماتی احداث پل در مسیر آب سد بردول انجام شده است و از هفته جدید عملیات اجرایی اغاز می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با اشاره بر اینکه ساخت بیمارستان الحاقی رستمانی در دستور کار قرار دارد، گفت: انشالله با کمک و همراهی استاندار هرمزگان و نماینده غرب هرمزگان در سال ۱۴۰۳ شاهد شروع عملیات اجرایی بیمارستان خواهیم بود.

دکتر علامه تاکید کرد: در سال جاری هدف گذاری منطقه ویژه آن است که در هر ماه عملیات اجرایی یک پروژه سرمایه گذاری آغاز شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال ١۴٠٣ به سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به مقوله تولید و مسائل اقتصادی نشان از اهمیت این حوزه است. جلسه معاونان و مدیران شرکت برگزار شد و سیاست های منطقه براساس شعار سال مشخص شده و به استاندار هرمزگان و مهندس موثقی نیا معاون وزیر قول داده ایم که با مشارکت مردم پروژه های صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با سرعت پیش ببریم.

وی با اشاره بر اینکه در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با تمام وجود تلاش می کنیم برای کشورمان موثر باشیم افزود: امیدوارم بر اساس شعار سال در پایان امسال سرمان بالا باشد.

مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان با اشاره به روند جذب نیروی کار در این منطقه بیان داشت: در بحث اشتغال سمت و سوی منطقه ویژه شایسته سالاری بوده است که مردم احساس تبعیض و وجود وابسته برای سرکار آمدن نکنند.

دکتر علامه گفت: در ماه آینده ۲۰ نیرو جدید بومی استان از طریق آزمون و مصاحبه جذب منطقه ویژه می شوند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با اشاره بر اینکه تمامی بحث های امروز در دنیا مباحث اقتصادی است، بیان داشت: کارهای منطقه ویژه کارهای بزرگ است اینکه شاهد باشیم روزانه نامه های متعدد از ادارات یا روستاهای مختلف می اید منطقه ویژه را از اهداف بزرگش دور می کند.

دکتر علامه با اشاره بر اینکه برخی نگاه ها به منطقه ویژه به عنوان یک شرکت خصوصی است گفت: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان یک شرکت صد در صد دولتی است تمامی حقوق پرسنل و بودجه ها در تهران توزیع و پرداخت می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo