×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زائران اربعین ثبت‌نام خود را به به موقع انجام دهند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجید میراحمدی اظهار کرد: مهمترین توصیه‌ای که می‌توانیم از هم اکنون برای زائران اربعین داشته باشیم آن است که با توجه به آن که قرار بر این شد امسال موضوع ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را زودتر از سال‌های گذشته آغاز کنیم و از آن جهت که زائران ما معمولا تصمیم برای سفر را دیر هنگام می‌گیرند، بهتر است این موضوع امسال به شکل دیگری اجرایی شود.

 میر احمدی ادامه داد:اتفاقی که هر سال هم برای مردم و هم برای مسئولین برگزاری مشکلاتی را برای برنامه ریزی ایجاد می‌کند ثبت نام دیرهنگام بعضی از افراد است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین بیان کرد: توصیه ما بر این است عزیزانی که قصد سفر دارند هر چه سریع‌تر تصمیم بگیرند و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهند و ثبت‌نام را در روز‌های اول انجام دهند و به روز‌های آخر موضوعی را موکول نکنند تا امکان برنامه ریزی هر جه بهتر برای تمامی مسئولین که برای هر جه بهتر شدند این سفر تصمیم گیری و برنامه ریزی می‌کنند، فراهم شود.

وی در ارتباط با بودجه اربعین ۱۴۰۳ اظهار کرد: بحث بودجه اربعین و کم شدن آن هنوز قطعی و نهایی نشده و به امید خدا دولت اربعینی آیت الله رئیسی که همواره به موضوع اربعین اهتمام داشته نیازمندی‌های بودجه اربعین و این سفر بزرگ را انشاالله تامین می‌کنند. واقعیت آن است که از این بابت  نگرانی وجود ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo