×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اجرای طرح عفاف و حجاب در میناب آغاز شد

به‌گزارش تجارت جنوب آنلاین، سرهنگ عباس قاسمی با اشاره به آغاز این طرح در میناب اظهار داشت:: با هدف اجرای قانون عفاف و حجاب، نیروی انتظامی طرح را برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به‌ویژه کشف حجاب از امروز ۲۵ فروردین هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب افزود: در اجرای طرح پلیس وظیفه دارد با رفتار شایسته به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند تذکر دهد.

وی یادآور شد : بیشتر مردم به‌ویژه بانوان متدین هستند و حجاب را رعایت می‌کنند، و امیدواریم کسانی که به آنان نیز برای حجابشان تذکر داده می‌شود، تمکین و رعایت کنند.

فرمانده انتظامی میناب بیان کرد: اگر شخصی که حجاب را به‌درستی رعایت نکرده به تذکر پلیس اهمیت ندهد، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اجرای قانون تحویل مقام قضائی می‌شود.

سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد: این طرح با همکاری و همراهی سایر ادارات و دستگاه قضایی شهرستان آغاز شده و پلیس در این خصوص با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی میناب بیان کرد: بنا به درخواست های مکرر مردم شریف، و لایت مدار و شهید پرور میناب پلیس با جدیت و قاطعیت تمام به در خواست های مردم اجابت می نماید و با هنجار شکنان و صنوف متخلف به خصوص کافه رستوران ها برخورد قانونی خواهد کرد.

خبرنگار: علی نجفی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo