×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ساخت هر مدرسه دروازه‌ای به سوی روشنایی و آینده‌ای درخشان برای فرزندان این مرز و بوم است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، خان محمدی، در این نشست با اشاره به اهمیت عدالت آموزشی و ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم، اظهار داشت: با یاری و همراهی خیرین گرانقدر، می‌توانیم گام‌های بلندی در جهت تحقق عدالت آموزشی و فراهم نمودن فرصت‌های برابر تحصیلی برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور برداریم.

وی در ادامه سخنان خود، بر لزوم ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی و نهادینه کردن این امر خیر در جامعه تاکید کرد و افزود: خیرین مدرسه‌ساز، با اهدای کمک‌های مالی خود، در حقیقت به آینده فرزندان این سرزمین سرمایه‌گذاری می‌کنند و ثوابی ماندگار برای خود به ارمغان می‌برند.

مشارکت گسترده خیرین در امر مدرسه‌سازی در استان هرمزگان زبانزد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور خیرین مدرسه‌ساز، گزاره‌ای از اقدامات انجام شده در حوزه مدرسه‌سازی در استان ارائه کرد.
وی اظهار داشت: با مشارکت خیرین گرانقدر، شاهد تحولات چشمگیری در زمینه توسعه فضاهای آموزشی در استان هرمزگان هستیم. طی سال گذشته، با کمک‌های خیرین، تعداد قابل توجهی مدرسه جدید در مناطق محروم استان احداث و به بهره‌برداری رسید.

قویدل در ادامه سخنان خود، به تشریح برنامه‌های آتی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص جذب مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی پرداخت و از خیرین دعوت کرد تا با مشارکت در این امر خیر، یاریگر آموزش و پرورش در ارتقای سطح کیفی آموزش در استان باشند.

در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خیرین مدرسه‌ساز استان تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در این نشست ضمن تقدیر از نیکوکاران عرصه علم و دانش، راهکارهای مشارکت و همیاری خیرین در امر مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای آموزشی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo