×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران

به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از بندرعباس، محمدرضا صفا در حاشیه یازدهمین کنفرانس بین اللملی ماهی شناسی به میزبانی اتاق بازرگانی هرمزگان، گفت: یکی از پایه‌های اساسی کار اقتصادی، فراهم نموندن زیرساخت‌ها است. یکی از مهم‌ترین این موضوعات، شامل اطلاعات عمومی فعالان اقتصادی در زمینه‌های گوناگون است.

وی ادامه داد: ما در همین راستا، کلاس‌ها، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته‌ایم و با دانشگاه‌ها تبادل اطلاعات انجام می‌دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، افزود: کنفرانس‌ها و همایش‌ها نیز در همین راستا به همکاری دانشگاه‌ها و انجمن‌ها برگزار می‌شود تا در جهت رشد علمی فعالان اقتصادی مفید واقع شود.

صفا در یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران،گفت: ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه پژوهشکده مطالعات مُکران ارسال شد.

محمد رضا صفا، عنوان کرد: محورهای کنفرانس بیوسیستماتیک و تبار شناسی، حفاظت و تنوع زیستی ژنتیک و زیست فناوری، زیست شناسی، بوم شناسی و جغرافیای زیستی، تکثیر و پرورش فیزیولوژی و تغذیه، تکنولوژی صید، مدیریت صید و ارزیابی ذخایر، شیلات، توسعه پایدار واقتصاد دریامحور، فرآوری محصولات شیلاتی و ایمنی غذایی، بهداشت و بیماری ها، ماهیان زینتی است.

صفا با اشاره به اینکه ۳ نشست تخصصی را در این کنفرانس برگزار کردیم، توضیح داد: پرورش ماهی در قفس، تولید اشتغال پایدار جوامع محلی، بازمهندسی ساختار استخرهای پرورش میگو به منظور ارتقای مدیریت بهداشتی مزارع، بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی آبزیان نام برد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo