×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تبدیل دانشکده علوم و فنون دریایی به پردیس علوم و فناوری‌های دریایی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین از بندرعباس، مصطفی ظهیری‌نیا، در این کنفرانس که در سالن همایش اتاق بازرگانی بندرعباس با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه اهل سنت، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اندیشمندان، نخبگان، دانشگاهیان، اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان و خبرنگاران برگزار شد، عنوان کرد: برای توسعه علمی در حوزه دانش‌های بین رشته‌ای و فناوری های مربوطه به دریا مقدمات تبدیل دانشکده علوم و فنون دریایی به پردیس علوم و فناوری های دریایی با ۴ دانشکده فراهم شده و در مرحله صدور مجوز است.

ظهیری‌نیا، افزود: تمام مجموعه هایی که در توسعه اقتصاد دریاپایه دخیل هستند در این مسئله همراهی کنند تا بتوانیم به این هدف برسیم.

وی، مطرح کرد: دانشگاه هرمزگان در راستای ماموریت های منطقه ای و ملی خود همواره سعی و تلاشش بر این بوده است که متناسب با ظرفیت های استان برنامه ها و رویدادهای مختلف علمی را برگزار کند.

رئیس دانشگاه هرمزگان با بیان اینکه یکی از رویدادهای علمی که قبل از سال جدید و در سال جدید دنبال کردیم برگزاری همایش‌ها با موضوع توسعه دریا محوراست،خاطرنشان کرد: قبل از سال همایش اقتصاد دریامحور را به صورت بین المللی برگزار و در تاریخ های ۵ و ۶ اردیبهشت نیز همایش ماهی شناسی را با همراهی و حمایت اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار کردیم.

ظهیری نیا، اذعان داشت: تلاش دانشگاه هرمزگان این است که بعنوان قطب علمی اقتصاد دریاپایه در بین دانشگاه‌های کشور و منطقه معرفی شود برای رسیدن به این هدف باید از ظرفیت‌های استانی و ملی در حوزه توسعه رشته‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف برنامه‌های متعددی را اجرا کنیم همچنین توسعه رشته‌های متناسب با دریا در دستور کار ما است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo