×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 9 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک هزینه و فرانشیز درمانی به بیماران هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمید باسره، گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه نمود و اظهار داشت یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقاء سلامت و بهداشت خانواده های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العاج تحت حمایت کمیته امداداستان هرمزگان پرداخت گردیده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه ی فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده ها، یاد آور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح های غربال گری ، خدمات بهداشت دهان و دندان ، توزیع بسته های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و….. بین خانواده های تحت حمایت این نهاد می باشد که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است .

مدیرکل کمیته استان هرمزگان بیان کرد: امیدواریم با همیاری و کمک خیرین و مسئولین دستگاه های ذی ربط بتوانیم در راستای کاهش آلام و دغدغه های مددجویان و مشکلات ایشان ندر حوزه بهداشت و درمان گام های اثربخش تری نسبت به قبل برداشته و نقش بسزایی ایفا نماییم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo