×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید معاون وزیر اقتصاد از ۲ پروژه درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در این بازدید که معاون عمرانی استاندار هرمزگان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مدیران نیز حضور داشتند، از بخش‌های مختلف پروژه بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی و دانشکده دندانپزشکی واقع در پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بازدید به عمل آمد.

بازدیدکنندگان در جریان این بازدید یک ساعته، ضمن آگاهی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، با پیمانکار، مهندسین ناظر و مشاور دیدار و گفتگو کرده و در خصوص میزان و نحوه اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل این پروژه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی هرمزگان که به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های جنوب کشور محسوب می‌شود، از جمله طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به این استان است که با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه در حال اجرا است. دانشکده دندانپزشکی نیز به عنوان یکی از دانشکده‌های نوپا و مورد نیاز استان، نقش مهمی در تربیت نیروی متخصص دندانپزشک و ارائه خدمات دندانپزشکی به مردم هرمزگان ایفا خواهد کرد.

معاون وزیر اقتصاد در حاشیه این بازدید با تأکید بر اهمیت تکمیل این پروژه‌های کلان، اظهار امیدواری کرد با همکاری و تلاش مسئولان استانی و تزریق اعتبارات لازم، شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها در موعد مقرر باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo