×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بودجه سال ۹۹ بدون نفت تدوین می‌شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه برنامه اداره کشور بدون در نظر گرفتن صادرات نفت در نظر گرفته‌شده، گفت: مجلس بودجه سال ۹۹ را بدون در نظر گرفتن نفت برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش تجارت‌جنوب آنلاین، اسدالله عباسی در نشست کمیته برنامه‌ریزی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط تحریم‌ها در خصوص چگونگی هزینه کرد اعتبارات حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند.

وی بر ضرورت کار جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی و حل مشکلات مردم با توجه به شرایط فعلی کشور تأکید کرد و افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن و محدود بودن منابع اعتباری می‌طلبد تا مدیران باکار جهادی مانند سال‌های اول انقلاب و دوران دفاع مقدس عمل کنند و اجازه ندهند تا اجرای پروژه به دلیل محدودیت منابع، طولانی و با هزینه کرد بالایی انجام شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مجلس بودجه سال ۹۹ را بدون در نظر گرفتن نفت برنامه‌ریزی می‌کند، بیان کرد: برنامه اداره کشور بدون در نظر گرفتن صادرات نفت در نظر گرفته‌شده و تلاش می‌شود که یک بخش از کسری بودجه با دریافت مالیات از افرادی که فرار مالیاتی دارند جبران شود.

وی اصلاح ساختار دستگاه‌های اجرایی، اصلاح نظام مالی نفت و گاز، اصلاح مالیاتی، ارتقای توسعه، عدالت و تعهدات دولت و کنترل و نظارت بر درآمد‌های نفتی را از مهم‌ترین برنامه‌های مجلس اعلام کرد.