×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقتصاد ما نیازمند پیوست فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اقتصاد استان هرمزگان نیازمند پیوست فرهنگی است.

به گزارش تجارت جنوب انلاین ، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگی استان هرمزگان اظهار داشت: اقتصاد ما نیازمند پیوست فرهنگی است و باید در این راستا تلاش شود.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف شورای فرهنگ عمومی ایجاد تمدن اسلامی است، عنوان کرد: اگر تفکر تمدنی در تمام آهاد جامعه رسوخ نکند تمدن اسلامی ایجاد نمی‌شود که تحقق این امر یکی از مهم‌ترین وظایف شورای فرهنگی عمومی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: اگر شورای فرهنگی عمومی بخواهد در رسالت خود موفق شود راهی جز قوی‌تر شدن عقبه کارشناسی شورای نیست.

عبادی‌زاده بیان داشت: تصمیم گیری‌ها اگر مستند به کارهای عالمانه نشود خروجی یک خروجی عالمانه نخواهد شد.

وی اذعان کرد: توجه هر چه بیشتر به کارگروه‌های فرهنگی از اولویت‌های بنده است. چه اعضای حقوقی و چه شخصیت‌های فرهیخته در حوزه‌های مختلف از بدنه دانشگاه‌ها در جلسه شورای فرهنگ عمومی شرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بیان داشت: حوزه‌های علمیه می‌توانند در بخش‌هایی از حوزه فرهنگ دینی به شورای فرهنگ عمومی کمک کنند.

عبادی‌زاده تشریح کرد: برنامه‌های آتی شورای فرهنگ و عمومی به کار کارشناسی مستند خواهد بود و با یک گفتگوی کوتاه و سطحی مصوبه نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: مأموریت گام دوم نمایندگان ولی فقیه نباید مصروف امور تشریفاتی شود چراکه امروز فرصت این را نداریم و در این گام مسئولیت سنگینی بر عهده ما است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بیان داشت: در گام دوم بدون برنامه مشخص نخواهیم توانست به اهداف خود دست پیدا کنیم. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا برنامه‌ای که به کمک کارشناسان تببین شده است نقشه راه شود.

عبادی‌زاده اظهار داشت: مطالبات بنده در عرصه مختلف در حوزه فرهنگی از شورای فرهنگی عمومی مطالبه خواهد شد. یعنی موارد ضروری در قالب برنامه‌های ارائه شده در شورای فرهنگی و عمومی مطرح خواهد شد تا بتوانیم مطالبات خود را از شورای فرهنگی عمومی استان و شهرستان دنبال کنیم.