×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در ساعات بعدازظهر خودداری کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین مرضیه سی سی پور در خصوص پیش بینی وضعیت جوی و دریایی امروز هرمزگان، افزود:طی ساعات صبح در مناطق ساحلی ابرناکی و مه صبحگاهی خواهیم داشت که به تدریج از ساعات ظهر شاهد کاهش ابرناکی  خواهیم بود و در طول روز غبار محلی در اکثر نقاط پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: رخداد رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق در ارتفاعات استان نیز طی ساعات بعدازظهر نیز پیش بینی می شود.

سی سی پور اضافه کرد: با کاهش سرعت بادهای جنوب شرقی در محدوده سواحل استان، از ساعات ظهر شاهد افزایش بادهای جنوب غربی -شمال غربی خواهیم بود که سبب مواج شدن جزایر غربی استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: توصیه می شود در ساعات بعدازظهر از تردد به سمت مناطق غربی جزایر کیش و لاوان خودداری شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: شناورهای سبک و صیادی نیز در ساعات بعدازظهر از تردد دریایی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا در جزایر غربی استان کاسته می شود اما در نقاطی از تنگه هرمز شاهد افزایش باد های جنوب غربی خواهیم بود  و دریا در این مناطق متلاطم باقی خواهد ماند، عنوان کرد: طی روز چهارشنبه با توجه به تقویت بادهای 120 روزه در جنوب شرق کشور ،افزایش سرعت باد و احتمال گردوغبار در مناطق شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور در پایان گفت: از لحاظ دمایی به تدریج شاهد افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود که طی روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق شرقی استان محسوس تر خواهد بود.