×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح جامع پدافند غیرعامل وارد مراحل پایانی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن زینلی‌تختی در شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان از دیرباز به واسطه موقعیت استراتژیکی که در کشور دارد یک نقطه تاثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از اهمیت‌های استان هرمزگان تاثیر گذاری در یکی از محصولات استراتژیک کشور است بطوریکه 60 درصد سوخت کشور را سه پالایشگاه در استان هرمزگان تامین می‌کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان تصریح کرد: تلاش شده است که با برگزاری جلسات متعدد نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های استان احصا شود تا در راستای رفع نواقص و پیشبرد اهداف تلاش شود.

زینلی‌تختی ابراز داشت: اهتمام ویژه‌ای به آموزش سطوح مختلف داشته‌ایم و در کنار آن سعی شده است که مانورهایی برگزار شود و حدود 60 مانور در حوزه‌های مختلف استان هرمزگان در شش ماهه اول سال 98 برگزار شده است.

وی گفت: با توجه به گستردگی استان هرمزگان و وجود مناطق امنیتی، توسط اکیپی مخصوص مراکز مهم استان مورد بازدید قرار می‌گیرد و نکات لازم در خصوص پدافند غیرعامل اعلام می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان بیان داشت: استان هرمزگان یکی از استان‌های مهم کشور در حوزه پدافند غیرعامل در کشور بوده است و به همین جهت تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان وارد مراحل پایانی شده است.