گشایش نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس +فیلم
هرمزگان - با حضور معاون هماهنگ کننده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نظامی و یادگاران دوران دفاع مقدس، نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار تجارت جنوب آنلاین از هرمزگان – حسین روحی؛ نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رویکرد آشنایی مردم با دستاوردهای نظامی و فعالیت بسیجهای تخصصی امشب با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و جمعی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس در بندرعباس گشایش یافت.
در این نمایشگاه، نیروهای مسلح مستقر در استان هرمزگان پارهای از تجهیزات و ادوات خود را به نمایش عمومی گذاردهاند.
همچنین این نمایشگاه که از ساعت ۷ هر شب تا ۲۳ برپاست، عملیات والفجر ۸ را با انجام انفجارهای ایمن بازسازی میکنند.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰