×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یادواره شهدای دانشجو ، دانش‌آموز و فرهنگیان در بندرعباس برگزار خواهد شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ، عارف رئوفی گفت: دانشگاه ، دانشجو و جنبش دانشجویی همواره  پیرو خط امام و رهبری بوده اند و هر‌جا که انقلاب اسلامی  به حضور آن ها نیاز داشته از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: امروز دانشجویان به تاسی از شهدای 8 سال دفاع مقدس در جنگ نرم با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد : بسیج دانشجویی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در نقش‌آفرینی تخصصی خود در حل مسائل  انقلاب اسلامی در قالب هسته مسئله محور اقدام جهادی و انقلابی خواهد کرد.

کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از اول تا پنجم دی ماه در بندرعباس برگزار می‌شود و روز دوم این کنگره (دوشنبه دوم دی ماه) متعلق به 24 شهید دانشجو ، دانش‌آموز و فرهنگیان با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور و جمعی از مسئولان کشورو لشکری برگزار خواهد شد.

اجرای نمایش توسط جمعی از بازیگران فیلم سینمایی اخراجی ها ، اجرای گروه سرود برتر بسیج دانش‌آموزی استان و تجلیل از خانواده‌های‌معظم شهدا دانشجویی ، دانش آموز و فرهنگیان و همچنین  رونمایی ازکتاب دانشجو شهید دانشمند و کتاب شهدای دانش آموز استان هرمزگان از دیگر برنامه های این کنگره عنوان کرد.

برچسب ها :