×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
12 پروژه با حضور وزیر بهداشت در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش تجارت جنوب انلاین، دکتر «حسین فرشیدی» صبح امروز (4 شهریور) ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: در استان هرمزگان 12 پروژه با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان مجموع اعتبار این پروژه‌ها را 445 میلیارد عنوان کرد و افزود: در هفته دولت امسال کلنگ احداث ICU 14 تختخوابی بیمارستان شهید محمدی با اعتبار 45 میلیارد ریال و سی‌تی‌ سیمولاتور این بیمارستان با اعتبار 45 میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی تشریح کرد: سلف سرویس پردیس در متراژ هزار و 78 متر مربع و 500 صندلی با اعتبار 40 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

دکتر فرشیدی با اشاره به توسعه اورژانس شهرستان میناب، بیان داشت: 65 میلیارد ریال برای اتمام این پروزه هزینه شده است که در 982 متر مربع و یک طبقه توسعه یافت و دارای 33 تخت است. این ساختمان دارای سالن انتظار، تریاژ، تجدید حیات CCPR، اتاق عمل سرپایی، پزشک کشیک و بخش فوریت‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اظهار کرد: توسعه بخش بستری بیمارستان بندرخمیر در سال 98 در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان قرار گرفت و امسال با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. این ساختمان دارای 25 تخت است که با متراژ 677 متر مربع در یک طبقه احداث شده است.

وی با بیان اینکه کانکس‌های مجموعه مسکونی بشاگرد در کمتر از یکسال به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: برای اتمام این پروژه با متراژ 43 متر مربع حدود 28 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان این نکته که مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با زیر بنای 600 متر مربع و اعتبار چهار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، مطرح کرد: منازل 10 واحدی متخصصین جزیره قشم از دیگر پروژه‌های هفته دولت است که با اعتبار 19 میلیارد ریال در 693 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

دکتر فرشیدی تصریح کرد: آزمایشگاه کووید – 19 شهرستان میناب با متراژ 110 متر مربع و اعتبار 16 میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسید. این آزمایشگاه دارای 6 نفر پرسنل فنی است که توانایی دارد روزانه از 200 تا 250 نفر تست کووید – 19 ثبت کند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث خوابگاه پسرانه در هفته دولت امسال، خاطرنشان کرد: این خوابگاه دارای زیربنای 11 هزار و 103 متر مربع است که در چهار طبقه و 600 نفر ظرفیت احداث خواهد شد. برای اتمام این پروژه 137 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :