×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۵۱ طرح عمرانی در بندرلنگه بهره‌برداری شد

 به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فریدون همتی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: ۴۰ طرح در بخش مرکزی، ۷ طرح در بخش مهران و شهر لمزان و ۴ طرح در بخش شیبکوه و چارک قرار دارند.

استاندار هرمزگان بیان داشت: یکی از طرح‌های شاخص این هفته فرآوری و بسته بندی محصول‌های دریایی است که برای آن ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی برخی دیگر از طرح‌های شاخص این شهرستان را شامل مرکز تکثیر میگو، زمین چمن مصنوعی بندرشناس، ساختمان امداد جاده‌ای، شناور جمع‌آوری پسماند و سیستم اطفء حریق بندر لنگه عنوان کرد.

وی اضافه کرد: بندرلنگه ظرفیت فراوانی در بخش دریایی دارد که از سرمایه گذاران برای حضور و فعالیت در این شهرستان دعوت می‌کنم.

همتی بیان داشت: بندرلنگه یکی از بنادر فعال بوده به خصوص در ترانزیت خودرو مقام اول کشور را دارد.

استاندار هرمزگان اشاره کرد: تلاش‌های خوبی درحال انجام است که امروز ۲ طرح در اینجا به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هرمزگان برای توسعه متوازن ابراز داشت: این استان به لحاظ تحرک و حضور و فعالیت سرمایه گذاران نقشی اثرگذاری در کشور و کنار دولت دارد.

همتی گفت: قسمت قابل توجه ای از طرح‌هایی که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد با سرمایه بخش خصوصی به سرانجام رسیده است، این سرمایه‌گذاران در هرمزگان احساس امنیت می‌کنند و شرایط آن را برای سرمایه گذاری مناسب می‌دانند.

رییس شورای تامین هرمزگان افزود: سرمایه گذاری زمینه ساز ایجاد اشتغال جدید را برای بیکاران فراهم می‌کند و موجب افزایش درآمد و کسی رفاه نسبی می‌شود.

وی اشاره کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود هرمزگان برای افزایش اشتغال، درآمد و سطح رفاه نسبی استفاده کنیم‌.

رییس شورای اداری هرمزگان بیان داشت: همچنین در این روز امان جمعه قبلی بندرلنگه تودیع و امام جمعه جدید با حضور نماینده ولی فقیه در این استان و برخی دیگر از مسوولان استانی و شهرستانی معارفه شد.

همتی بیان داشت: سنگر نماز جمعه یکی از سنگرهای بی بدیل در انقلاب است و امید می‌رود کرونا کنترل و مهار شده و نمازهای جمعه مجدد برقرار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.